piątek, 23 września 2016

Wymianka zakładkowa z jesienią w tle - cz. II

No to teraz o mnie ;)

Dlaczego wzięłam udział w wymiance? Bo na hasło "zakładka jesienna" od razu wiedziałam, co wyszyję :) Wzór piękny, którego jakoś... nie miałam okazji wyszyć dla siebie... Więc to była dobra okazja do przetestowania, czy faktycznie w rzeczywistości wyjdzie tak ładnie. Tym bardziej, że użyłam muliny DMC, jako że nici "PB" nic nie mówią i zdecydowanie nie są u nas dostępne.

Wybrałam do tego Aidę 18", jako moją ulubioną no i dającą gwarancję, że zakładka nie będzie zbyt duża ;) Myślałam, że uda mi się upolować Aidę Zweigarta, niestety dostałam jakąś no name, strasznie wiotką... W życiu nie wyszywałam na Aidzie tak wiotkiej... No ale się udało ;)

Zakładka zaczęta w Krakowie, później przejechała ze mną całą Polskę aż do Darłówka, gdzie gorliwie ją wyszywałam dalej, między spacerami po plaży a zwiedzaniem okolicy.

Wzór składa się z 3 liści, wyszywany różnokolorową muliną, dobraną tak, by była jak najbardziej jesienna.
A teraz jak to powstawało: 
Pierwszy listek



Drugi listek
Wszystkie 3 listki
Rameczka
Zaczynamy kontury w liściach - żółto-zielone na lipę (czy coś)
Pomarańczowe dla klonu
Czerwone (chociaż nie do końca zgodne z prawdą w przypadku tego gatunku) dla dębu
A tutaj jeszcze fikuśna obwódka w kolorze tła. Zakładka jest od spodu podklejona pomarańczowym filcem.
I zbliżenie - piękne przejścia kolorystyczne
Po otrzymaniu paczki dla mnie miałam trochę problemu ze skompletowaniem swojej - otóż moja leciała do Irlandii, więc na dzień dobry wykluczyłam wszystkie słodkości czy batony z czekoladą.
Trochę ciężko było, ale co nieco udało mi się dorzucić - jak widzicie cukierasy, czekolada do picia, baton musli, 2 miodowe lizaki o różnych smakach i do tego pocztówki z Darłówka i Szczawnicy oraz gadżeciarski długopis z łowieckami ;) 

A teraz dla wytrwałych czytelników nagroda: wzór jest autorsta Belindy z Tor Rhuann Designs, jest on darmowy, są jeszcze 3 zakładki dla innych pór roku i inne ciekawe wzorki na jej stronie, o tutaj.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za paczuszkę. Zakładka zachwycająca! Kocham takie jesienne klimaty - jest już w użyciu. Słodkości zostały skonsumowane przez moje urwiski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładną paczuszkę skompletowałaś, zakładka prześliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna zakładka. Cała paczuszka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i słodka zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne upominki, a zakładka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa Stitchy Dragon dimek kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem Coricamo SAL bombkowy Spitfire UFOK Mikołaj z "Przyjaciółki" Nene Thomas ozdoby choinkowe Kołysanka Dimensions Gold Collection Petites Lullaby Randal Spangler TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki ufokowy rok 2 zakładka zestaw do haftu Curl up with a good book DMC RR czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho smok i księżniczka tajniak